Menu Zavřeno
Cvičení pod vedením zkušeného trenéra s sebou přináší mnoho výhod a je vhodné jak pro začátečníky, tak i zkušené sportovce. Je to nejefektivnější cesta ke splnění vytyčeného cíle – ten může být různý – zhubnout, zlepšit fyzickou kondici, nabrat svalovou hmotu, odstranit bolesti zad či jiné, absolvovat triatlon nebo i zaběhnout svůj první maraton.

Trenér pro klienta vždy vytváří tréninkový plán na míru – zohlední jeho aktuální stav fyzický i psychický, cíle a omezení.

Tréninky s našimi trenéry jsou pestré a neopakují se stejné rutiny. Při cvičení využijete jak klasické posilovací stroje a činky, tak méně tradiční pomůcky jako např. balanční plochy, gymnastické kruhy, hrazdy, TRX.

Naši trenéři s Vámi rádi absolvují i tréninky mimo prostory fitness klubu – zejména plavání, běh či cyklistika.
Tréninky vhodné pro páry, kamarády nebo kolegy z práce. Jedná se o osobní trénink, kdy cvičíte v menší skupince, díky čemuž jsou tréninky zábavnější a rychle utečou.

Malá tréninková skupina je pro ty, kteří chtějí cvičit pod vedením zkušeného trenéra, ale zároveň u toho nechtějí být sami a preferují skupinový trénink. Trenér dohlíží na obsah a techniku tréninku, kamarádi/spolucvičící můžou dodat prvek soutěže a většího nasazení.

Trénink je možné zaměřit na konkrétní svalové partie nebo sport, podle dohody účastníků.
Tréninky vhodné pro páry, kamarády nebo kolegy z práce. Jedná se o osobní trénink, kdy cvičíte v menší skupince, díky čemuž jsou tréninky zábavnější a rychle utečou.

Malá tréninková skupina je pro ty, kteří chtějí cvičit pod vedením zkušeného trenéra, ale zároveň u toho nechtějí být sami a preferují skupinový trénink. Trenér dohlíží na obsah a techniku tréninku, kamarádi/spolucvičící můžou dodat prvek soutěže a většího nasazení.

Trénink je možné zaměřit na konkrétní svalové partie nebo sport, podle dohody účastníků.
Není  důvod, proč by zdravá žena v těhotenství, které je bez komplikací, neměla cvičit. Začněte hned, později to vaše tělo určitě ocení.

Během těhotenství dochází u ženy k řadě změn fyziologických funkcí – jedná se o změny dýchání (převládá spíše horní typ dýchání do hrudníku), zvyšuje se také laxicita (uvolněnost) vaziva, což má za následek rozvolnění vazů zejména v oblasti pánve, kostrče a stydké kosti. Dále vzniká diastáza (rozestoupení) břišních svalů, která narušuje funkci hlubokého stabilizačního systému a může těhotným ženám způsobit bolesti páteře nebo kyčelních kloubů. Je proto vhodné procvičovat brániční dýchání, relaxaci i aktivaci svalů pánevního dna a břišních svalů již v těhotenství.

Zdravá maminka po přirozeném porodu může již za několik dní začít s jednoduchým cvičením a posilovat pánevní dno. Pokud porod proběhl císařským řezem, bude muset počkat o několik týdnů déle, než se začne vracet do formy, kterou měla před těhotenstvím.

Pokud je Vaším cílem zhubnout, je tento program přesně to, co chcete. Jedná se o kompletní tréninkový a výživový program jehož cílem je:

  1. zhubnout přebytečné kilogramy,
  2. zformovat postavu,
  3. vytvořit nové zdravé stravovací a cvičební návyky,
  4. načerpat novou energii.

Klient, podle své potřeby a preference, v rámci programu spolupracuje s trenérem tak, aby byly cíle programu co nejrychleji dosaženy a hlavně dlouhodobě udrženy.

Program zahrnuje:

  1. neomezené členství včetně ručníkového servisu,
  2. 2 až 3x týdně trénink pod vedením osobního trenéra,
  3. jídelníček sestaven “na míru”,
  4. doporučení výživových doplňků.

Máte sedavou práci a chcete začít cvičit? Pokud je Vaše odpověď ano, tento typ tréninku je sestavený právě pro Vás.

Jedná se o cvičení sestavené speciálně pro lidi, kteří v práci sedí, chtějí předcházet bolestem krční a bederní páteře a načerpat novou energii. U tohoto typu tréninku se zaměřujeme na rozhýbání celého těla od chodidel až k hlavě. Zaměřujeme se na kloubní mobilitu, aktivace, protažení a posílení oslabených svalových skupin. Cvičí se především s vlastní vahou a volnými váhami. 

Pokud většinu času v práci sedíte, je tento typ tréninku vhodný právě pro Vás a garantujeme, že již po prvním tréninku se budete cítit lépe!

Trénink je vhodný především pro muže i ženy kteří v práci sedí. Ať už jsou to naprostí sportovní začátečníci nebo i rekrační sportovci bez věkového omezení.

Trénink není vhodný pro lidi co chtějí ukazovat svaly, cvičit na strojích a honit si ego před zrdcadlem.

Trénink je určen pro všechny věkové skupiny a všechny, kteří se chtějí svou tréninkovou rutinu obohatit o prvky jógy.

Koncept dynamické neuromuskulární stabilizace (DNS) podle prof. Koláře je metoda založená na vývojové kineziologii, tedy na neurofyziologických aspektech zrání motorického systému. Využívá teoretických znalostí jak v diagnostice (vyšetření, testování, analýza pohybu), tak praktických dovedností v následné léčbě (nápravě, cvičení) hybných stereotypů. 

V praxi to znamená, že pracuje s pozicemi a pohyby, které můžeme vidět u dětí během prvních 2 let života. Součástí je nácvik správné funkce trupové stabilizace, resp. hlubokého stabilizačního systému páteře (HSSP), který je základním předpokladem pro cílenou funkci končetin.

Regenerace je důležitá součást tréninkového plánu.

Objednejte se na masáž k některému z našich zkušených masérů a dopřejte si čas pro uvolnění a relaxaci.

Pokud Vás trápí přetížení svalů, problémy s klouby či jiné bolesti pohybového aparátu, svěřte se do rukou našich profesionálních  fyzioterapeutů, kteří vám rádi pomohou s jejich řešením.